maandag 20 juni 2011

De Stentor: Agios sporters vertrekken naar Athene!

VAASSEN - Vandaag vertrekken ze dan eindelijk naar Athene. Eefje Bruijns, Robin Gorkink en Jumiro Martis, alle drie lid van de Vaassense gymnastiekvereniging Agios, nemen daar de komende dagen deel aan de Special World Summer Games.




Daaraan nemen ruim 7500 sporters met een verstandelijke beperking uit 182 landen het tegen elkaar op bij diverse onderdelen. Onder hen 86 sporters uit Nederland die in twaalf takken van sport strijden om de gouden medailles.


Eefje (14), Robin (25) en Jumiro (38) hebben zich intensief op de spelen voorbereid. De 
Special Olympics World Summer Games duren van 25 juni tot en met 4 juli.




(Geplaatst door Tim - uit de Stentor maandag 20 juni 2011)

2 opmerkingen:

  1. Hoi Anita,

    Toevallig kwam ik dit bericht net tegen op de website van De Stentor! Dus ik dacht ik zal deze even op je blog zetten. Inmiddels veilig aangekomen in Cyprus?

    Je blogadres is inmiddels ook doorgestuurd aan alle collega's bij Sportbedrijf Deventer. Stefan gaat een berichtje in de Intercom plaatsen en maakt misschien zelfs een persbericht over de Special Olympics. Morgen zal ik nog even kijken of ik het filmpje van Hart van Nederland op je blog kan zetten.

    Groetjes Tim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo allemaal,

    We gaan jullie volgen.

    Heel veel SUCCES!

    Commissie Aangepast Sporten KNGU

    BeantwoordenVerwijderen